5.10. kisasin Hillan ja Neten kanssa Purinalla. Molemmille tulos HYL. Hillan kanssa rata oli täys katastrofi! Koira oli jotenkin ihan pihalla... Kiersi esteitä, jäi haistelemaan maata jne. Ei tajuu.. Nette meni kyllä ihan ok, haki vaan yhden väärän hypyn kun olin lähes näkymättömän hetken kohti väärää estettä! Ja loikkas puomin alastulokontaktin ja jätti vikan keppivälin pujottelematta. Hmm. Mutta muutamia oikein hyviä kohtia radalla oli. Linkissä video, Krista kuvasi: http://picasaweb.google.com/funnytricks/Agilityratoja#5253966363280927826

11.10. Olin sitten oikein reipas ja tein 12,5 tunnin kisareissun Turkuun. Juoksin 6 rataa, tuloksina Hillalle yliaikanolla (mitäs jäin ihmettelemään pari kertaa että mihin rata jatkuu...), 5 (työnsin kepeiltä liian aikasin pois ARGH) ja nolla! Nollarata oli ihan jees vaikka siinäkin jäin ihmettelemään yhessä kohtaa. Krista taas videoi: http://picasaweb.google.com/funnytricks/ATT11102008#5256536607098126834

Neten kanssa 2 x HYL ja 1 nolla. Nollarata ihan jees, kaarrokset vaan turhan pitkiä parissa kohtaa ja puomin ja A:n kontaktit hitaahkot: http://picasaweb.google.com/funnytricks/ATT11102008#5256358692545977730

Päivän viimeinen ja se kuudes rata lähti ihan nätisti liikkeelle kunnes kohdassa jossa putki oli puomin alla, Nette valitsi sen puomin vaikka putkeen olisi pitänyt mennä. Kristan kanssa analysoitiin kovasti ja Krista oli sitä mieltä että sen olisi kyllä pitänyt mennä tuollaisessa kohdassa putkeen, mutta oli kait lukinnut puomin niin ettei mitään ollut tehtävissä. Ja muutenkin tuo kohta oli sellainen ettei sitä Netellä oikein muuten olisi voinut/kerennyt ohjaamaankaan. Ja EHKÄ mä olin ihanihan pikkasen liikaa kohti puomia?? http://picasaweb.google.com/funnytricks/ATT11102008#5256547358409279202

Olin mä kyllä niin väsynytkin että sen hylyn jälkeen olin niin voimaton etten jaksanut loppurataa oikein tsempatakaan... Vaikka AINA pitäisi ;) Aja itte 1,5 tuntia ensin kisapaikalle ja juokse 6 rataa,hehe.

Kira oli Hissun mukana Liettuassa KV-näyttelyssä, hienosti meni. Kira on nyt Ltu Mva ja sai Cacibin :o)